Souvre sprzedaje bezpośrednio do konsumentów, a ich oferta składa się z kosmetyków, suplementów i produktów do sprzątania domu.
souvre.pl

Wyzwanie
Wyzwanie
Wyzwanie
Souvre poszukiwało agencji, która nie tylko stworzy świeżą i ekscytującą identyfikację wizualną marki, ale także zrozumie model biznesowy w jakim firma działa (direct selling). Souvre potrzebowała rozwiązania kompleksowego i spójnego - nowej platformy komunikacji, i oprawy graficznej, nowej strony internetowej oraz materiałów marketingowych.



Rozwiązanie
Rozwiązanie
Rozwiązanie
Po warsztacie z kluczowymi osobami firmy, zdefiniowaliśmy cele strategiczne oraz możliwe kierunki komunikacji. Spędziliśmy kilkanaście godzin na szczegółowej analizie rynku i konkurencji. Dostarczyliśmy przemyślaną koncepcję marki, opartą o hasło "True me". Idea została wsparta identyfikacją wizualną w kobiecych, ciepłych kolorach, a całość stworzyła nową tożsamość marki Souvre.



