PSSB - Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej to organizacja non-profit zrzeszająca firmy direct selling i będąca reprezentacją branży w Polsce. Organizacja funkcjonuje od niemal 30 lat, a jej członkami są m.in. tak znane globalne firmy jak Avon, Mary Kay, Herbalife, Vorwerk i wiele innych.
pssb.pl
Wyzwanie
Wyzwanie
Wyzwanie
PSSB, po 30 latach funkcjonowania, chciała odświeżyć swój wizerunek i pokazać się z bardziej nowoczesnej i dynamicznej strony. PSSB chciało także dotrzeć do młodszej grupy docelowej i zbudować rozpoznawalność wśród doradców sprzedaży bezpośredniej w Polsce.
Potrzebne były nowa platforma www, logo, identyfikacja wizualna.
Dodatkowo, PSSB zamierzało zbudować świadomość nowej inicjatywy - Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej, która byłaby okazją do świętowania przez wszystkie podmioty w branży. PSSB szukała kreatywnego pomysłu na obchody Dnia i bieżącą komunikację w kanałach społecznościowych.
Wyzwaniem było spełnić oczekiwania nie tylko organizacji, ale przede wszystkim tworzących ją 24 różnych firm, podejść świeżo do tematu i wdrożyć kampanię w bardzo ograniczonym czasie.
Rozwiązanie
Rozwiązanie
Rozwiązanie
Zostałyśmy wybrane jako główna agencja kreatywna do obsługi komunikacji marketingowej organizacji.
Prace rozpoczęłyśmy od stworzenia nowej identyfikacji marki oraz mockup-ów strony, która była wdrażana przez specjalistów IT współpracujących z PSSB.
W międzyczasie przeprowadziłyśmy także warsztaty z Zarządem PSSB, na których wypracowałyśmy kierunki komunikacji w mediach społecznościowych: FB, IG i LI, i zaczęłyśmy publikacje zgodnie z nową oprawą graficzną i określonymi celami.
Zgodnie z planem przeprowadziłyśmy także kampanię z okazji Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej, której głównym punktem był wysokiej jakości content video oraz działania zasięgowe w sieci Google, YouTube oraz na Facebooku i Instagramie.
Kampanię powtórzyłyśmy także w kolejnym roku, osiągając szeroki zasięg i aktywując doradców sprzedaży bezpośredniej przez dwa lata z rzędu.
W kolejnym kroku, w celu budowanie eksperckiego wizerunku PSSB, wdrożyłyśmy blog www.jestesmybezposredni.pl, który ma wesprzeć osiąganie kolejnych celów organizacji.
entrer en contact
entrar em contato
skontaktuj się
posar-se en contacte
javiti se
neem contact op
e launa aku
whakapā atu
будемо на зв'язку
get in touch