Nutriprime to start-up w branży suplementów dla osób na dietach low-carb i keto.
Marka działa w modelu online sprzedając poprzez własny sklep
nutriprime.pl
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/Nutriprime-main-1-1024x693.jpg)
Wyzwanie
Wyzwanie
Wyzwanie
Klient zgłosił się do nas z prośbą o pomoc w zakresie wprowadzenia na rynek produktów (olejów MCT) i przetestowania potencjału rynkowego dla tego typu suplementów diety. Klient oczekiwał wsparcia w wypracowaniu zrównoważonego modelu biznesowego w kanale online oraz zdefiniowania pozycjonowania dla marki zanim podejmie decyzje o dalszym rozwoju portfolio. Projekt zakładał zbudowanie marki od zera i wypracowanie strategii marketingowej, która pozwoli osiągnąć cele sprzedażowe.
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/esencja-natury-1024x618.png)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/produkt-nutriprime.png)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/MCT-Oil-Powder-C8_320x75mm_poprawka2-1-1.png)
Rozwiązanie
Rozwiązanie
Rozwiązanie
Projekt był złożony i wymagał dobrego planowania. Zaczęłyśmy od stworzenia indentyfikacji wizualnej dla nutriprime (key visual, logo). Przygotowałyśmy ostateczne etykiety produktów, nie tylko pod kontem atrakcyjności wizualnej i komunikacji, ale także zgodnie z wymaganiami prawnymi. W następnym etapie oddałyśmy do użytku funkcjonalny sklep na platformie WooCommerce. Klient otrzymał także szczegółowe badanie rynku (wielkość rynku, segmentacja, grupa docelowa, konkurencja) oraz plan marketingowy z jasno określonymi celami sprzedażowymi. Nasze dalsze zaangażowanie obejmowało działania z zakresu performance marketingu (marketingu efektywnościowego), content marketingu oraz komunikacji w social mediach, a także współpracę z influencerami. Rozwinęłyśmy my także skuteczną kampanię email marketingową, osiągając współczynnik otwarć ok. 25%. Nasz blog zaś, w przeciągu około roku wygenerował ok. 800 tys. wyświetleń i wysokie pozycje w wyszukiwarce. W praktyce halo brands stała się zewnętrznym Brand managerem dla marki biorąc odpowiedzialność za całość działań marketingowych, w tym za Strategię marki oraz rozwój portfolio produktowego.
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/02_1200x628.jpg)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/02_1080x1080.jpg)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/02_story.jpg)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/Najlepsze-oleje-1024x256.jpg)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/MCT-Oil-Pure-C8-–-400ml-Nutriprime.webp)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/MCT-Oil-Powder-C8-–-200g-Nutriprime.webp)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/KAS07197-Edit-1024x1024.webp)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/KAS07183-Edit-1024x1024.webp)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/m.jpg)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/c4.jpg)
![](https://halobrands.pl/wp-content/uploads/2023/05/T.jpg)