Nutriprime to start-up w branży suplementów dla osób na dietach low-carb i keto.
Marka działa w modelu online sprzedając poprzez własny sklep
nutriprime.pl
Wyzwanie
Wyzwanie
Wyzwanie
Klient zgłosił się do nas z prośbą o pomoc w zakresie wprowadzenia na rynek produktów (olejów MCT) i przetestowania potencjału rynkowego dla tego typu suplementów diety.
Klient oczekiwał wsparcia w wypracowaniu zrównoważonego modelu biznesowego w kanale online oraz zdefiniowania pozycjonowania dla marki zanim podejmie decyzje o dalszym rozwoju portfolio.
Projekt zakładał zbudowanie marki od zera i wypracowanie strategii marketingowej, która pozwoli osiągnąć cele sprzedażowe.
Rozwiązanie
Rozwiązanie
Rozwiązanie
Projekt był złożony i wymagał dobrego planowania.
Zaczęłyśmy od stworzenia indentyfikacji wizualnej dla nutriprime (key visual, logo). Przygotowałyśmy ostateczne etykiety produktów, nie tylko pod kontem atrakcyjności wizualnej i komunikacji, ale także zgodnie z wymaganiami prawnymi.
W następnym etapie oddałyśmy do użytku funkcjonalny sklep na platformie WooCommerce.
Klient otrzymał także szczegółowe badanie rynku (wielkość rynku, segmentacja, grupa docelowa, konkurencja) oraz plan marketingowy z jasno określonymi celami sprzedażowymi.
Nasze dalsze zaangażowanie obejmowało działania z zakresu performance marketingu (marketingu efektywnościowego), content marketingu oraz komunikacji w social mediach, a także współpracę z influencerami.
Rozwinęłyśmy my także skuteczną kampanię email marketingową, osiągając współczynnik otwarć ok. 25%.
Nasz blog zaś, w przeciągu około roku wygenerował ok. 800 tys. wyświetleń i wysokie pozycje w wyszukiwarce.
W praktyce halo brands stała się zewnętrznym Brand managerem dla marki biorąc odpowiedzialność za całość działań marketingowych, w tym za Strategię marki oraz rozwój portfolio produktowego.
entrer en contact
entrar em contato
skontaktuj się
posar-se en contacte
javiti se
neem contact op
e launa aku
whakapā atu
будемо на зв'язку
get in touch